tirsdag den 11. september 2012

Skønherlig uge




Sikken en herlig uge vi lige har haft. Anders rykker på mange områder....Følgende kommentarer har vi fået via skoleintra:

"Sikke dog en dejlig dag. Anders har været glad snakkende. og ta da.... spist sine oste dyppere og drukket vandet. Derudover har han selv lavet mel og lavet en dej. Bagt og spist bollen. :-) Det er så skønt når det går i den rigtigt retning."

"Da vi tog madpakkerne frem lagde jeg Anders' riskiks på tallerknen. Han sagde "Ummh kiks, jeg skal ha' kiks" og så åbnede han posen og spiste det hele (på nær et par stykker, der var klamme)"



Når vi læser sådanne kommentarer bliver vi bare så glade. Anders har nu gået på skolen i ½ år og det er første gang han spiser der!!!!! Det er stort - det er vildt - det er så skønt - det er ubeskriveligt dejligt!!!! Og det viser bare at vi skal blive ved....og ved....og ved...... :-)


Herhjemme er han nu også gået fra kun at spise chokolade til nu at spise chokoladeboller. Igår aftes ville han gerne have pasta og da jeg så troede jeg skulle til at koge noget til ham, tog han bare pasta-resterne fra aftensmaden ud af køleskabet og ville gerne spise dem. Han ville endda gerne have det på en tallerken!!!! Det er jo helt viiiilllldt!!!



Han har også taget initiativ til at samle et hold der skulle spille stikbold udenfor i Fritten - for ½ år siden fik han nedsmeltninger, hvis vi bare åbnede havedøren.....

Imorges var han klar da bussen kom - han havde endda overskud til at tjekke at bussen faktisk var 5 minutter for sent på den.

Selv Thomas kommenterede Anders´ adfærd i morges. "Mor se - Anders er ved at tage tøj på.....og skolebussen er slet ikke kommet endnu" - "Så må vi hellere være stille, til han er kommet med bussen".  



2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig med jer. Hvor er det skønt for Anders og jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare så skønt. Jeg bliver næsten helt forpustet bare ved at tænke på alt det han kan igen og gør med glæde.

      Slet