fredag den 19. juli 2013

En aftentur i Bilka - med positivt udfald...

I sidste uge var Rikke på besøg hos sine fætre og vi skulle så hente hende dagen efter. Det betød, at vi lige kunne dreje forbi Bilka og hente en fotobog, der lå og ventede på os. Jeg havde Anders og Thomas med og havde forklaret Anders, at vi bare lige skulle ind og hente bogen (der var en fødselsdagsgave til far) og så videre ud og hente Rikke.

Hvad sker der så i Bilka? Jo, jeg havde jo måske forestillet mig, at det var svært for Anders at komme med rundt på grund af de mange forskellige sanseindtryk, der kan være og at han midt inde i butikken ville finde på at løbe præcis samme vej tilbage, som vi var gået ind. Sådan skulle det ikke være. Det vidste sig nemlig, at Anders stoppede op flere gange undervejs. Først så han en trøje, som han syntes kunne passe rigtigt godt til lillebror. Dernæst stoppede han op og kiggede på nogle sorte kondisko, som han syntes var rigtig fede og dernæst tog han en dyb indåndig og spurgte mig, om jeg ikke også syntes, at det var skønt at handle i et stort center, for det syntes han!!!!!

Kan I lige forestille jer, hvordan mit hjerte bankede - jeg kan ikke engang huske præcist, hvor længe siden det er, jeg sidst har haft ham med i Bilka. Jeg tror, det er 1 år siden, hvor vi skulle prøve at finde noget tøj i samme stil, som det tøj han havde i forvejen. Jeg kan bare huske, at det ikke lige var noget, jeg havde lyst til at gentage. Nu tror jeg dog, at jeg snart vil prøve at tage Anders med i Bilka igen.........det skal helt sikkert være på hans præmisser, det skal igen være kl 20 om aftenen og det skal være ham, der "viser vej" :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar